شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۶:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: برای نخستین بار، مراسم شب قدر در یک گالری هنرهای تجسمی برپا می شود که طی آن بانوان هنرمند می توانند در گالری شکوه گرد هم آیند.

به گزارش همشهری آنلاین، بهنوش فروتن مدیر گالری شکوه با اعلام خبر فوق گفت : همزمان با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، مراسم دومین شب قدر در گالری شکوه با حضور بانوان جامعه تجسمی ، شیفتگان خاندان اهل بیت و میهمانان ضیافت الله، برگزار می شود .

وی افزود : این مراسم ساعت 22 یکشنبه 28 مرداد ماه با تلاوت قرآن کریم آغاز و با قرائت دعای توسل، دعای جوشن‌کبیر و سخنرانی و مداحی ... ادامه خواهد یافت.

فروتن اضافه کرد : "این برنامه معنوی در حالی در گالری شکوه برپا می شود که همچنان عکس های محمد خوشرو از حرم های مطهر امام علی (ع) ، امام حسین (ع) ... (مجموعه سجده صاحبنظران) به روی دیوار نگارخانه است.

وی افزود : استقبال بسیار جالب توجه از عکس های "سجده صاحبنظران" موجب شد، زمان این نمایشگاه را تا پایان هفته جاری تمدید کنیم.

این در حالی است که نمایشگاه عکس های محمد خوشرو همزمان با رونمایی از کتابش، "سجده صاحب نظران"، از 17 تیر ماه در گالری شکوه به روی دیوار بوده است.

در این مجموعه نفیس عکس های این هنرمند جوان از عتبات عالیات عراق در معرض دید عموم قرار گرفته است.

عکس های محمد خوشرو زاویه نگاه تازه ای به حرم های مطهر ائمه معصومین داشته است.

دوربین خوشرو در عین اینکه تلاش کرده است مثل یک زائر فضای روحانی و عرفانی حاکم بر حرم های مطهر را روایت کند با روی آوری به عکاسی دیتیل وجوهات زیبایی شناسانه تازه ای از این اماکن مقدسه را به تصویر کشیده که بخشی از جذابیت های این عکس ها به شمار می رود.

گالری شکوه در سه راه فرمانیه- بلوار اندرزگو- خیابان شهید سلیمی شمالی- کوچه شهید امیر نوری- شماره 19 واقع شده است.

ورود همه بانوان برای حضور در مراسم پر فیض شب قدر در این گالری آزاد اعلام شده است.

کد خبر 143600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز